Podczas prezentacji na scenie piękna Polka wystąpi w kostiumie kąpielowym młodej, rodzimej marki Urban Legend.
Prezentacja w kostiumie kąpielowym jest nieodłącznym elementem konkursów piękności. W Miss Global chodzi jednak o coś więcej niż tylko wygląd zewnętrzny. Konkurs opiera się o trzy filary: wspieranie rozwoju osobistego kobiet, wzmacnianie ich wewnętrznego piękna, a także promowanie różnorodności kulturowych. Zwyciężczyni otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 dolarów oraz koronę. Gabi spotka się w Oaxaca z 60 kobietami z różnych stron świata. Połączy ich jednak wspólne poczucie misji i kobieca solidarność bardziej niż zaciekła rywalizacja.
Co łączy Urban Legend Brand i Gabi? Zdecydowanie podróżowanie! Zarówno marka jak i modelka mają do tego zamiłowanie. W wieku 24 lat Gabi odbyła wyprawę dookoła świata, dzięki której odkryła pasję do mody plemiennej. Od niedawna jej domem są Islandia, a partnerem życiowym wioślarz oceaniczny, który posiada największą liczbę rekordów Guinnessa uzyskaną w jednej dziedzinie sportowej. Marka Urban Legend Brand zrodziła się zaś z pasji do podróżowania oraz listy rzeczy do zrobienia przed śmiercią (tzw. bucket-list). Oddane klientki podróżują z kostiumami kąpielowymi po całym świecie, od Azji przez Europę po Amerykę!
Dlaczego Gabi została wybrana jako #legendarygirl (dziewczyna inspirująca markę)? Nie pije, nie pali, zwiedza świat, jest ambitna oraz pracowita. Aktywnie uprawia sport, zdrowo się odżywia. Mimo napiętego grafiku nie zwalnia tempa i znajduje czas na coraz to nowe aktywności. W planach ma nawet stworzenie własnego serialu dokumentalnego o modzie plemiennej! To bardzo ambitne przedsięwzięcie, gdyż ma uwzględnić kilka kontynentów. Gabi jest również współzałożycielką agencji influencer marketingu Vibe of Tribe, którą prowadzi wraz z Magdaleną Zacharzewską. Dziewczyny założyły firmę mieszkając na dwóch różnych kontynentach: ich rozmowy odbywały się między Yerbabuena, a Budapesztem.
Kostiumy Urban Legend tworzone są w duchu zrównoważonej mody. Strój zaprojektowany specjalnie dla Gabrieli będzie stworzony z materiału Econyl, którego włókna powstają z recyklingu zanieczyszczeń oceanów. Projekt kostiumu stworzyła młoda artystka Kinga Weyna.
Dodatkowo, zaprezentuje ona na scenie kreacje autorstwa Angeliki Józefczyk, Patrycji Plesiak oraz Kamila Hali.
– Gabi może być wzorem do naśladowania dla innych kobiet. Jej chęć do życia, zapał oraz szerokie spektrum zainteresowań sprawia, że staje się inspiracją dla naszych klientek. Dzięki niej możemy również stworzyć strój kąpielowy w myśl mody eko. Materiał wykorzystany w produkcji będzie pochodził z materiału z odzysku oraz zostanie uszyty w Polsce. Trzymamy kciuki za naszą reprezentantkę! – mówi Magdalena Urban, założycielka marki.