Ile tak naprawdę jest wart dodatkowy dochód zasilający domowy budżet? Z pewnością więcej niż nominalne kilkaset złotych. Comiesięczny zastrzyk gotówki pozwala na rozwój pasji, korzystanie z ulubionej formy rozrywki, a w dłuższej perspektywie na poprawienie jakości życia. Dyskusję na ten temat chcą wywołać organizatorzy kampanii społecznej „Możesz więcej”, którzy krzewią ideę przedsiębiorczości bez liczenia na pomoc socjalną, czy nieefektywne programy aktywizujące.
Samotnie wychowuję dziecko. Jestem komunikatywna, zmotywowana do działania i szybko się uczę. Wsparcie finansowe ze strony moich rodziców jest nieocenione, ale chciałabym samodzielnie zadbać o domowy budżet – czytamy w dziale Wasze Historie na stronie internetowej akcji.
Kampania społeczna „Możesz więcej” aktywizuje osoby wchodzące na rynek pracy, kobiety samotnie wychowujące dzieci, rencistów oraz pozostałe osoby chcące podreperować domowy budżet. Cel akcji jest realny do osiągnięcia i polega na wykorzystaniu dodatkowego źródła utrzymania. Jego wysokość jest wprost proporcjonalna do poziomu zaangażowania jednostki.
Inicjatywa pod hasłem „Możesz więcej” propaguje znalezienie alternatywy do pomocy socjalnej – w tym przez motywowanie do akcesu do społeczności korzystającej z praktycznych i co najważniejsze – nieodpłatnych szkoleń prowadzonych przez praktyków sprzedaży i marketingu, przez ludzi, którzy świetnie poradzili sobie kiedyś, też będąc w problemach - na terenie całego kraju. Do końca roku 2016 r. potrwa głosowanie internautów, którzy zadecydują, w których miastach odbędą się spotkania. Informacje o zbliżających się wydarzeniach będ aktualizowane w harmonogramie spotkań uczestników kampanii: http://mozeszwiecej.com/.
Akcja ma za zadanie zaangażować wiele czynników społecznych, urzędników lokalnych oraz ogólnopolskie media. Każdy podmiot, który znajdzie się w gronie partnerów propagujących ideę polskiej przedsiębiorczości, będzie uznawany za spełniający najwyższe standardy w zakresie doradztwa finansowego. Kampania „Możesz więcej” wystartowała w październiku 2016 r. Inicjatorem kampanii jest polska marka COLWAY, a wykonawcą agencja Commercial Communications. Zapraszamy na fanpage akcji.