Podczas wydarzenia odbędzie się warsztat: „Plan komunikacji w social mediach - jak wizerunek marki może wpływać na wyniki sprzedaży”
Zagadnienia:
- co stanowi podstawę dobrego i skutecznego planu komunikacji w social mediach:
- projektowanie komunikacji opartej na Big Idei oraz wyróżniku komunikacyjnym marki
- modelowanie komunikacji dopasowanej do oczekiwań i potrzeb nabywców
- twórcze podejście w kreowaniu przekazu marki
Ponadto w programie:
- Dr Inż. Marzanna Lesiakowska - Jabłońska - Prorektor do spraw dydaktycznych, VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
„Od science fiction do virtual reality - wykorzystanie narzędzi internetowych do realizacji idei mass customization w przemyśle mody.”
- Aleksandra Maciejewicz - Prawnik, partner w kancelarii LAWMORE
"Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji."
- Marcin Nawrocki - CRM Marketing Manager, WEARCO (www.answear.com)
"Marketing Automation - Wdrożenie marketing automation i monitorowanie wpływu na sprzedaż firmy."
- Magdalena Urbaniak - Global Communications Manager w Brand24, prowadzi bloga Tractormania.pl
"Monitoring Internetu - twoja nowa super power w badaniu rynku i pozyskiwaniu leadów."
- Kinga Miller - Dyrektor Polsko-Włoskiego Instytutu Designu i Managementu w VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
"Marka luksusowa & e-commerce."
Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.
Czas trwania: 09.30 – 15.30
Lokalizacja: VIAMODA Szkoła Wyższa w Warszawie
ul. Arabska 7A, 03-977 Warszawa
Zapraszamy do rejestracji: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejestracja-fashion
Strona wydarzenia: http://pirbinstytut.pl/index.php/rozwiazania-dla-branzy-fashion