Partner: Logo KobietaXL.pl

Każda kolejna odsłona projektu "Marka wspiera Markę" gromadzi coraz szersze grono zaangażowanych i kreatywnych osób, dla których polska moda i design to więcej niż zawód - to prawdziwa pasja. Jak powstał plan na zorganizowanie tej niezwykłej imprezy?

 

 

- Pomysł na projekt narodził się już w 2015 roku i dość długo dojrzewał. Na początku 2016 roku podjęta została decyzja o organizacji pierwszego pokazu "Marka Wspiera Markę", który miał miejsce w Sopocie. - mówi Anna Szubert z Personal Branding Polska, współorganizator wydarzenia. - Pierwsza edycja nie była pokazem kolekcji pojedynczych projektantów, lecz miała formę zaprezentowania stylizacji w oparciu o ubrania polskich marek. Zaproszone do udziału wspaniałe stylistki, m. in. Anna Męczyńska, udowodniły, jak pięknie i swobodnie można zestawić ze sobą ubrania różnych polskich projektantów oraz jak bogaty i reprezentujący europejski poziom może być efekt końcowy.

 

Nic dziwnego zatem, że impreza, która spotkała się z niezwykle entuzjastycznym przyjęciem, szybko doczekała się kolejnych edycji. Druga, trzecia i czwarta odsłona przedsięwzięcia została zorganizowana w Muzeum Miasta Gdyni, przy poparciu władz miasta. Gościła zarówno młodych absolwentów z kolekcjami dyplomowymi jak i wielkie nazwiska Natashy Pavluchenko czy Macieja Zienia. Gospodarzem kolejnych dwóch edycji zostało natomiast Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, w mieście, które jak żadne inne w Polsce kojarzy się z przemysłem włókienniczym i modą. Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego i artystycznego pokazu "Marka Wspiera Markę" jest pełne poparcie zarówno branżowych mediów, jak i lokalnych władz:

 

- Wszystkie pokazy w Łodzi odbywają się we współpracy zWojewództwem Łódzkim. Dzięki temu możemy przygotować wydarzenie na skalę europejską. Takie jest zresztą marzenie organizatorów akcji, by stworzyć pokaz, który w tej dziedzinie będzie mógł konkurować z innymi europejskimi stolicami mody; może niekoniecznie z Paryżem czy Mediolanem, ale z Kopenhagą, Berlinem, Kijowem czy Budapesztem - już tak! - mówi Anna Szubert, współorganizatorka akcji.

 

 

Dziś idea projektu "Marka Wspiera Markę" nie różni się od tej, która dała początek akcji. Podstawowymi założeniami nadal są promocja polskiej mody i designu, łączenie marek oraz wzajemna wymiana kontaktów i współpraca. W myśl tych zasad, połączone działania marek reprezentujących różne branże stają się coraz bardziej efektywne:

- "Marka wspiera Markę" jest wyjątkowym wydarzeniem, bo jest pokazem niekomercyjnym. Oznacza to, że w swych wyborach dotyczących uczestników eventu kierujemy się ich kreatywnością, a nie zasobnością ich portfela. Zaproszeni projektanci nie dokonują opłaty za pokaz i dostają całą oprawę za darmo, dając w zamian swoje zaangażowanie i wsparcie wobec innych uczestników imprezy, realizując tym samym ideę projektu "Marka Wspiera Markę". - mówi Anna Szubert.

Najnowsza edycja projektu odbędzie się 1 czerwca w wyjątkowych wnętrzach Hali Expo w Łodzi, gdzie swoje kolekcje zaprezentują: Angelika Józefczyk, Cosel, Maciej Piłat, Hojnatzka, Milidiami, Patrycja Plesiak, Katarzyna Kukułka, Klaudia Bartmańska i Kovalowe. Impreza nie jest biletowana, a organizatorzy przygotowali 500 zaproszeń, które uprawniają do uczestniczenia w tym prestiżowym wydarzeniu.

Każda edycja projektu "Marka Wspiera Markę" to niepowtarzalne wydarzenie na prawdziwie europejskim poziomie, na którym gromadzą się wielkie osobistości ze świata mody i nie mniej ważni- fantastyczni miłośnicy polskich marek. Nie inaczej będzie 1 czerwca w Łodzi!


Tagi:

społeczeństwo ,  firma ,  Ilona Adamska , 

Kliknij, aby zamknąć artykuł i wrócić do strony głównej.

Polecane artykuły:

Podobne artykuły:

Powrót